Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Khamis, 12 Januari 2012

Info Terkini Al Haddad Marketing




Perlantikan Encik Fuzi Bin Husain sebagai Pegawai Sistem Informasi dan Maklumat Al Haddad Marketing yang baru bermula Januari 2012. Sebarang pertanyaan yang berkaitan boleh dibuat melalui email ageel_haddad@yahoo.com atau berhubung terus ke GM, Encik Saleh Bin Ali di talian 019 434 1212 / 019 541 6311.

Pengedar boleh merujuk kepada stokis-stokis bagi tujuan pengesahan username yang terlupa dengan mengemukakan no kad pengenalan masing-masing.

Penggunaan borang transfer komisen ke satu akaun akan mula berkuat kuasa mulai 1 Feb 2012 bagi memudahkan pihak pengurusan dan juga ahli, bagi mereka-mereka yang mempunyai lebih dari satu username. Pengedar boleh mendapatkan borang atau khidmat bantuan melalui stokis-stokis yang dilantik.

Semua komisen yang telah dibayar akan diberitahu kepada pengedar melalui satu kaedah tanda di dalam website username masing-masing bagi tujuan pemberitahuan. Pengedar diminta mengemaskinikan profile masing-masing sebaiknya dengan memastikan nama pemegang akaun, bank dan nombor akaun adalah tepat dan jelas.


Surat pekeliling akan diedarkan kepada stokis-stokis dalam masa terdekat.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan