Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Sabtu, 14 Januari 2012

Al Haddad Marketing At Selatan ~ Go! Al Haddad Go!

At Selatan mengorak langkah membawa misi perubahan dalam konteks berani berjuang untuk menempatkan diri di dalam kehidupan yang selayaknya. Membangun ekonomi bagi mereka yang bijak mengambil peluang melalui produk halal Al Haddad Marketing yang mula mendapat sambutan di luar dugaan. 

Jika berniat setiap kerja itu satu ibadah, melakukan mana-mana perniagaan yang halal juga satu ibadah. Nescaya akan diberikan ganjaran yang setimpal dengan usaha dan kerjanya. Rezeki itu bukan seumpama menanti bulan jatuh ke riba. Di mana-mana pun kita, dunia ini amat luas dengan segala bentuk peluang yang Allah sediakan di dalamnya bagi mereka-mereka yang berusaha.

" Dialah yang menjadikan bumi itu mudah bagimu, maka berjalanlah di segala penjurunya dan makanlah sebahagian dari rezeki-Nya." (QS 67:15)

Warna warni Perjuangan.















Tiada ulasan:

Catat Ulasan