Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Khamis, 24 Disember 2015

UMRAH & INSENTIF


  • Alhamdulillah terkadang terasa seperti bermimpi AL Haddad Marketing kini sudah melepasi usia lima tahun. Tumbuh subur merimbun dan hijau merendang. Siapa sangka tahun ini mula merialisasikan penghargaan kepada usahawan melalui tiga anugerah insentif tertinggi. Selepas Beijing, kini membawa ke umrah pula sebelum berakhir dengan insentif haji. Bermakna kemampuan dan keupayaan syarikat ikut bertambah kukuh seiring denganya.



Semoga ianya menjadi pendorong dan pembakar semangat bagi setiap warganya untuk mencapai target dan matlamat sesuai mengikut kemampuan, strategi juga gerak kerja masing masing. Ianya bukanlah diwajibkan sebaliknya hanya sebagai penanda aras bagi sesiapa juga untuk lahir sebagai usahawan yang berjaya dan cemerlang in shaa Allah.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan