Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Isnin, 26 Januari 2015

KEMBALI....

Kembali mengorak langkah dengan meneruskan tradisi pemahaman dari pintu ke pintu. Miskipun kelihatan agak lekeh pada orang lain namun bagi saya dengan inilah ianya bermula. Melahirkan pengguna dengan pendekatan yang cukup mesra.
Felda Sungai Sayong

Mempunyai team work atau teman sepasukan yang punya keserasian merupakan satu bonus kerana dengan ini setiap misi yang membawa visi akan berakhir dengan kepuasan.



Dengan siapa pun kita digandingkan sikap adalah penentu kejayaan. Kemahuan selalunya mengatasi segala persoalan samaada ianya mampu membuka lembaran demi lembaran dengan pengisian mengikut apa yang kita inginkan.










Perancangan akan menjadi peneraju utama setiap sesuatu yang akan dilakukan. Sikap kebersamaan akan membuahkan kemanisan dari pohon usaha yang dilengkapi dengan ukhuwah dan keikhlasan. Dari itu diladang manapun dipanggil untuk menyemai akan saya hadir untuk menghijaukan bumi perniagaan ini dengan kesuburan benih tuntutan sunah. Walau adakala dingin dibasahi hujan atau hangat dibakar mentari, sesungguhnya Allah sentiasa ada melihat dan menilai dengan Maha Bijaksana. Hasbunallah wanikmal wakil nikmal maula wanikman nasir.....







Tiada ulasan:

Catat Ulasan