Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Khamis, 19 April 2012

NANTIKAN SAAT KEMUNCULANYA....

PASTI MENGEGARKAN!!

Akan dilancarkan pada 28 April 2012. Tamar Cocoa keluaran Al Haddad Marketing Sdn Bhd dalam bentuk sachet sememangnya amat diharapkan..

Poster Tamar Cocoa untuk pengisian 900g yang mana sebelum ini packing tersebut mendapat sambutan hangat di mana-mana sahaja ianya berada. Antaranya menjadi tumpuan utama semasa berlangsungnya MIHAS 2012 pada 4 - 7 April yang lalu di KLCC Kuala Lumpur.


Keluaran dalam bentuk sachet kali ini sangat-sangat diyakini bakal menjadi saingan hebat di pasaran dan ianya sebagai memenuhi permintaan ramai. Sasaran utama adalah kedai-kedai dan penggunaan yang pratikal sewaktu di dalam perjalanan, percutian atau di tempat kerja.

Salah satu mesin pembungkusan yang sentiasa bersiap sedia untuk menerima tempahan pengedar-pengedar Al Haddad Marketing Sdn Bhd dari serata tempat. Semoga dengan ini akan mampu melangkah lebih jauh lagi. 'Kami yakin kami boleh' memenuhi permintaan global.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan