Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Selasa, 20 Mac 2012

KB40 GAMBANG KUANTAN

Sekitar program  Printis Al Haddad Marketing 17 mac 2012 yang dihadiri lima puluh peserta di Karwana Enterprise KB40 Gambang Kuantan. Program yang berjaya menghasilkan satu anjakkan baru dalam perkembangan Al Haddad Marketing Sdn Bhd di sana. Dimana ianya berjaya melahirkan stokis-stokis di tiga kawasan yang berbeza untuk mengujudkan lebih ramai pengguna di seluruh Kuantan terutama di daerah yang berdekatan seperti Pekan dan Jerantut. Ianya sesuai dengan harapan syarikat untuk mensasarkan jualan lebih satu juta sebulan.












 Kongsi pengalaman penggunaan produk Al Haddad Marketing



 Berjaya memenangi cabutan bertuah



 ProMosi ReaL clEaN...Terbaikk...






Jutaan terima kasih kepada En Wan Abu Aziz bin Wan Abu Bakar dan isteri puan Kamarian Abd Rahman beserta anak-anak selaku penaja program. Cik Syarifah Noorulhayat juga Syarifah Shafiyah yang ikutserta bersama-sama rangkaian. Semoga terus memikul amanah perjuangan dalam melaksanakan misi dan visi di dalam Al Haddad Marketing Sdn Bhd. Wasalam..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan