Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Rabu, 4 Julai 2012

SERIBU DAYA. TAMAN PUTERI KULAI JOHOR

3 JULAI JAM 4 PETANG...SANTAI-SANTAI BAWA BERKAT

Langkah yang jauh bermula dengn langkah pertama. Namun seandainya pernah gagal bukan bererti selamanya untuk gagal. Berani bangkit adalah keberanian paling hebat kerana tanpa dijangka kita mungkin jadi di antara orang-orang yang terhebat. Dari sini lahir sebutir bintang yang dulunya sentiasa di dalam kebimbangan. Takut untuk mengorak langkah perjuangan.

Bermula dengan perjumpaan sahabat-sahabat di Kluang Barat, Zainah Sayon mula menggarap semangat untuk terus mengembeling tenaga dalam membina cita-cita bersama adik beradik yang banyak memberi sokongan di samping suami tercinta Amir A. Karim.



Bersama Al Haddad Marketing Sdn Bhd membawa misi dan visi dalam  merealisasikan keinginan menjadi usahawan yang berjaya.



Keluarga besar Sayon yang sporting dan sentiasa memberi kerjasama



Keseronokkan bersembang yang membawa banyak faedah dalam perkongsian ilmu dan membuka peluang menjana pendapatan bersama produk halal lagi baik keluaran Al Haddad Marketing Sdn Bhd.



















Tak sungguh tak melata, tak sungguh orang tak kata. Mula membanjiri pasaran dan menarik minat ramai pengguna. Selain punya nilai tambah dalam keperluan kesihatan ia juga memberi peluang dalam memupuk nilai-nilai berkerja sebagai usahawan tanpa rasa terbeban oleh keupayaan dan tekanan disebabkan kekangan kemampuan untuk mengguna. Anda mampu membeli dan anda layak diberi melalui sistem Trading berkomisen Al Haddad Marketing Sdn Bhd. Anda Beli Kami Beri Duit!




Tiada ulasan:

Catat Ulasan