Sila kemaskini maklumat peribadi. Pastikan nama, nama bank, no akaun dan no kad pengenalan adalah betul.

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل

اَللَّهُمَّ لا سَهْلَ إِلاَّ مَا جَعَلْتَهُ سَهْلاً وَ أَنْتَ تَجْعَلُ الْحَزْنَ إِذَا شِئْتَ سَهْل
“Yaa Allah, tidak ada kemudahan kecuali apa yang Engkau jadikan mudah. Sedang yang sulit bisa Engkau jadikan mudah, apabila Engkau menghendakinya menjadi mudah.” [HR. Ibnu Hibban dalam kitab shohihnya no.2427. Dishohihkan oleh ‘Abdul Qodir Al-Arnauth dalam takhrij Al-Adzkar An-Nawawi hal.187.

Isnin, 28 Mei 2012

GEMPUR JOHOR BERMULA

"Hai orang-orang yang beriman, bertakwalah kepada Allah dan carilah jalan yang mendekatkan diri kepada-Nya, dan berjihadlah pada jalan-Nya, supaya kamu mendapat keberuntungan.(Al Maidah: 35)


Program motivasi pada 16 Jun 2012 adalah satu-satunya program yang paling dinantikan. Impaknya diharapkan bakal memberi anjakkan paradigma kepada semua pengedar dalam Al Haddad Marketing di bumi Johor. Di mana gelombang kebangkitan mula menerjah ke setiap daerah.

Dibawakan khas ke dalam satu program Gempur Johor, tiga penceramah  hebat YM Tuan Syed Ageel Al Haddad, yang Berbahagia Ustaz Ahmad Zaki Arzakfary presiden KISDAD (Kelab Penguna Islam Al Haddad) dan yang Berbahagia Ustaz Omar Jaafar.

Anda tidak dijemput untuk datang berseorangan. Anda dijemput datang membawa rakan. Kami tunggu orang yang berani mencabar keupayaan. Apakah itu Anda? Bersedialah mengempur semangat kerana anda berhak untuk hebat.









Tiada ulasan:

Catat Ulasan