Mungkinkah akan lahir satu kejutan dalam dunia perniagaan Al Haddad Marketing melalui satu kebersamaan yang akan menjadi satu anjakkan yang positif, sebagai menyahut cabaran dunia perniagaan orang-orang melayu? Ianya bukanlah sesuatu yang mustahil.
Dalam misi menghasilkan sasaran jualan satu juta sebulan, Al Haddad Marketing sudah boleh berbangga walaupun baru empat bulan berada di pasaran dengan hanya enam produk minuman kesihatan tetapi mampu menarik keyakinan pengguna.
Ini terbukti dengan peningkatan jualan yang amat luarbiasa di penghujung Mac 2012. Di mana ianya berjaya mencecah lebih daripada separuh target yang dijangkakan. Ini mejadi satu anjakkan positif yang amat baik bagi syarikat dan keseluruhan ahlinya.
Mengambil peluang motivasi melalui majalah iK siri kedua yang memuatkan artikal usahawan gigih Puan Siti Noor Ross. Usia bukan satu penghalang bagi menjana keinginan di mana ada kemahuan di situ perlu ada tindakkan.
Gandingan yang mantap
Semoga setiap gandingan walaupun secebis waktu yang amat bernilai mampu membawa Al Haddad Marketing Sdn Bhd ke arah pemangkinan dalam menggarap impian melahirkan lebih ramai usahawan muslim yang cemerlang.
Tiada ulasan:
Catat Ulasan